Susnet

2007-05-19

Helt slut

Jajomensan nu är det betongkeps på. Eller snarare hel betongdräkt. Jag är så tvärslut i hela kroppen så det liknar ingenting. En enda dag på Kanisberget var allt som behövdes för att knäcka gubbkroppen. Ingen vurpa (för mig) men ett otal åk i downhill-, ns- och 4x-banorna har satt sina spår. Att det var kyligt, regnigt och lite lerigt gjorde sitt till det med. Nåväl, förhoppningsvis funkar min pågående rödvinsterapi för jag vill göra om det i morgon! Ett enda foto tog jag (rider in the mist), dels på grund av att jag hade alldeles för fullt upp med att njuta av att hoja och dels för att vädret var långt ifrån kameravänligt. Hur som helst var det riktigt riktigt kul med improviserade 4x-heat och lerig, hal och stökig downhill.
Ett stort tack till Kanisactioncenter för gratis liftåkning för alla i dag!

3 kommentarer:

  1. Låter härligt, jag längtar till Gesunda släpper på strömmen till liften igen!

    SvaraRadera
  2. Du Micke,
    var hittade du dina Five Ten Impact.
    Five Ten gör ju grymma klätterskor så det är väl där som gummikunnadet kommer från.
    Sätt ut lite mer bilder från dina hoppprojekt!
    Ha de'

    SvaraRadera
  3. FiveTen är inköpta på www.chainreactioncycles.com, grymma dojjor. Fler bilder kommer när det händer nåt där. Det har varit mycket med badrumsrenovering och annat ett tag nu...

    SvaraRadera