Susnet

2007-08-12

Ouch!

Tidigare i kväll var jag på pumpbanan och hoppade lite. Övade snabba låga hopp, långsamma höga hopp, lite små trick. Skitkul. Ända tills jag tog hela långsamt/högt grejen ett steg för långt och körde för sakta. Jag landade naturligtvis alldeles för kort och satte framhjulet i kanten på landningen och gjorde en fin halv volt över styret och landade på höger axel följt av cykeln i ryggen. Ouch. Tack och lov stannade axeln på plats men nu gör det ont som f-n så något fick sig en ordentlig kyss. Hoppas det lugnar sig tills i morgon annars blir det akuten :-/ Men oroa er inte, cykeln är ok.

1 kommentar:

  1. Aj fan! Hoppas din axel fixar sig snabbare än min, skrotade den hårt i Verbier. Dagen efter kunde jag knappt lyfta armbågen fem centimeter åt något håll. Jag saknar fortfarande att kunna sova på höger sida, ska kolla hur det går att gymma idag.

    SvaraRadera