Susnet

2007-12-02

Vit som snön (igen)

Bortsett från två halvtimmar för att öva manuals (jag har gett mig fan på att lära mig det ordentligt) har jag inte hojat någonting utöver till/från jobbet senaste veckan. Riktigt dåligt facit, man kan tro det är vinter eller nåt... Istället har jag spenderat mååånga timmar i garaget med att lacka om husets 20 år gamla innerdörrar. En enda lång skrattfest faktiskt. Nåväl, nu är de både skadefria och vita igen. Jag har monterat ner dem och haft dem liggande plant på bockar så man kan rolla på flödigt med färg så det flyter ut fint. Riktigt fina blev de och det är inte utan att jag känner mig lite nöjd :-) Dessvärre finns det oändligt många såna projekt i det här sisyfoshuset...

1 kommentar:

  1. Är inte alla hus evighetsprojekt?

    Har du inte kompressor och färgspruta *micke*? ;)

    SvaraRadera