Susnet

2009-12-10

Stel mörkertur

Den senaste veckan har temperaturen legat kring nollan. Resultatet är gröna gräsmattor igen och vägar och stigar som mest liknar skridskobanor. Min Marin hardtail fick bli vapnet för kvällens mörkertur eftersom den är enda hojen i garaget med dubbdäck. Jag har varit så upptagen med att leka med min nya leksak (Nerven) att det var längesen jag körde hardtail i skogen. Som vanligt efter ett längre uppehåll är det ett uppvaknande att hoja stelt i skogen. Annorlunda och mer fostrande än på en gunghäst men lika roligt. Det kändes för övrigt ordentligt i benen att jag tränade på lunchen och att lägsta utväxlingen på Marinen är 34x32...

1 kommentar:

  1. Hos oss är det alltjämt smetlera och Tobbe håller sig borta från cykeln. Nu får det fan frysa till snart!

    SvaraRadera