Susnet

2007-06-10

Mer Kanisfilmer kommer

Med hel utförscykel och perfekt cykelväder, 20 grader varmt och lite molnigt så man slipper bli stekt, blev suget för stort och bilen styrdes mot Älvsbyn och Kanis. Väl där blev det en orgie i hjälmkamerafilming och samtliga vedertagna spår är nu filmade. Filmerna dyker upp på en server nära dig när jag orkat redigera. Dagen bjöd även på en vurpa så nu sitter jag med en svullen och ömmande handled och några småsår. Jag hade för lite fart genom stenkistan på dh-banan och fastnade på en sprängsten och la omkull mig mitt i skiten. Lugnt, allt finns på film... Och som grädde på moset hade jag publik i form av två av grabbarna från Skellefteåbaserade KickAss Cyclecomponents. Tack för sällskapet och lycka till med företagandet!
Bilden visar vad de hungriga stenarna gjorde med min sadel. Tack skydden för att ni inte lät stenarna äta på mig också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar